کنسل شدن کنسرت های سلنا به خاطر سقط جنین مادرش
اخبار هنرمندان
جدیدترین خبرها و عـکس ها از هنرمندان

سلنا که اخیرا به خاطر حاملگی مادرش خیلی خوشحال و هیجان زده بود حالا به خاطر سقط جنین مادرش بسیار ناراحت شده.....

ستاره فیلم "جادوگران محل ویورلی"در حالی که برای این اتفاقات بد ماتم گرفته اعلام کرد که دو کنسرت اخر هفته کریسمس برگزار نخواهد شد

این اخبار وقتی منتشر شد که سلنا در ماه گذشته با خوشحالی  و ذوق حاملگی مادرشو از طریق توئیترش اعلام کرد و گفت :مادرم و برایان {ناپدریش}بالاخره به من اجازه دادند تا خبری رو اعلام کنم.مادرم بارداره و قراره که خواهر یا برادری  رو برای من بیاره.من خوشبخت ترین دختر دنیا هستم.

اما سلنا اخیرا اعلام کرده که به خاطر مشکلات خانوادگی که برایش پیش امده کنسرت های اخر هفته اش لغو می شوند......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط nastaran gomez
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 9092
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1